Op zoek naar sponsoren

3 februari 2019 - Helmond, Nederland

Alweer een stapje extra gezet in de voorbereidingen. De workshops zijn in ontwikkeling, enkele benodigdheden zijn gekocht of geregeld en momenteel ben ik druk bezig met mijn sponsoractie.

Ik hoop Teachers4Teachers te steunen door mijn kennis en ervaringen te delen.  Daarnaast hoop ik een mooi bedrag op te halen, zodat ik dit project en het onderwijs in Kenia ook financieel kan steunen. De 320 scholen in het werkgebied van Teachers4Teachers laten al jaren betere onderwijsresultaten zien en het zou zo mooi zijn als dit zich nog verder mag ontwikkelen. Wil je me helpen? Doneren kan via deze link: https://www.geef.nl/nl/actie/teachers4teachers/

Deze week heeft mijn eigen groep al een aantal activerende werkvormen en energizers mogen ervaren, zoals naambal en genummerde hoofden. Komende week komt de werkvorm wandel-wissel uit aan bod. Deze staat ook in mijn lesvoorbereiding van een van de workshops in Kenia. Doe je mee?

Bij wandel-wissel uit lopen de leerlingen door de ruimte. Op een teken (stop, of het uitzetten van de muziek) maken ze tweetallen en geven ze antwoord op de vraag die de leerkracht op dat moment stelt, of vooraf heeft gesteld. Geschikt voor bijvoorbeeld het activeren van voorkennis, oefenen met lesstof, delen van resultaten, maar ook voor reflectie.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade